
[SZKOLENIE] Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży z elementami strategii na czas kryzysu. Jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i dzięki temu sprzedawać więcej?
Napisane 9 września, 2020
CENTRUM SZKOLENIOWO-DORADCZE Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu zaprasza na szkolenie pt.:
„Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży z elementami strategii na czas kryzysu. Jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i dzięki temu sprzedawać więcej?”
Termin szkolenia: wtorek, 29 września 2020 r. w godzinach 9:00-16:00
Cele szkolenia:
- Poznanie najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów i zwiększania efektywności sprzedaży.
- Nabycie umiejętności wykorzystania osiągnięć psychologii w procesie sprzedaży.
- Poznanie metod zapewniających powtarzalność i przewidywalność wyników sprzedażowych.
Odbiorcy szkolenia:
- Właściciele firm, menedżerowie zespołów sprzedażowych i osoby na co dzień zajmujące się sprzedażą.
Termin szkolenia: 29 września 2020 r., godz. 9.00 – 16.00
Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych
Prowadzący: Izabela i Mariusz Białczyk, współwłaściciele i trenerzy w Instytucie Szkoleń i Rozwoju Copernicus w Toruniu. Praktycy biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży w segmencie B2B zdobytym w pracy w firmach polskich i koncernach międzynarodowych. Wykładowcy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Certyfikowani trenerzy biznesu. Na co dzień szkolący firmy polskie i korporacje międzynarodowe oraz agencje rządowe z zakresu efektywnej sprzedaży, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji, wystąpień publicznych i efektywności osobistej.
Miejsce szkolenia: Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu, ul. Skłodowskiej-Curie 41, Toruń, sala konferencyjna na poziomie -1
Koszt:
100,00 zł netto (123,00 zł brutto) dla firm zrzeszonych w IPH w Toruniu
300,00 zł netto (369,00 zł brutto) dla firm niezrzeszonych w IPH w Toruniu
Cena szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe oraz lunch.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA
Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży z elementami strategii na czas kryzysu. Jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i dzięki temu sprzedawać więcej?
1. Pewność siebie i partnerstwo w relacjach z Klientem
Sprzedawca czy partner w biznesie?
Budowanie trwałych relacji biznesowych w czasie kryzysu
Jak wykorzystywać mocne strony osobowości sprzedawców w kontaktach z klientami?
Mój produkt, moja usługa – co ją wyróżnia i czym mogę wygrać z konkurencją
Czy asertywność w kontaktach biznesowych się opłaca?
2. Jak znaleźć i pozyskać nowych Klientów. Jak utrzymać relacje z Klientami istniejącymi?
Jak zdobyć nowych Klientów – skuteczne sposoby docierania do nowych Klientów. Jak maksymalizować efekty swoich działań akwizycyjnych?
Zimne telefony – jak uniknąć błędów i zwiększyć szanse na sprzedaż?
Techniki angażowania Klientów przez telefon z użyciem metodologii Smart Call
Model AIDA w sprzedaży telefonicznej
Typologia Klientów w oparciu o osobowość – jak zdiagnozować z jakim Klientem mamy do czynienia i jak budować relacje sprzedażowe z Klientami o określonym typie osobowości
Dobre praktyki obsługi Klientów istniejących.
3. Skuteczne działania sprzedażowe w czasie kryzysu
Dlaczego podczas kryzysów powstają najsilniejsze marki?
Kryzys dla Twojej Firmy – jak zagrożenia przekuć w szanse?
Co zrobić, żeby zbudować trwałe przewagi konkurencyjne?
• Jak dostosować model obsługi i sprzedaży do zmian w potrzebach i zachowaniach klientów?
• Jak wdrożyć alternatywne i dodatkowe kanały sprzedaży dla Twojego biznesu.
• Wyjątkowo efektywny model pracy sprzedawców oparty na prostych, powtarzalnych aktywnościach.
Customer Experience Management (Zarządzanie Doświadczeniami Klientów).
• Jak budować pozytywne doświadczenia Klienta z Twoją marką?
• CEM jako niezbędny element budowania lojalności klientów.
4. Profesjonalny proces sprzedażowy
Budowanie relacji i zaufania
Badanie potrzeb i znalezienie motywacji zakupowej
Przedstawianie oferty językiem korzyści
Radzenie sobie z obiekcjami
Efektywne zamykanie sprzedaży
• rozpoznawanie sygnałów zakupowych werbalnych i niewerbalnych
• najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
Dosprzedaż usług/produktów
Pożegnanie
• kontraktowanie następnych kontaktów
• rekomendacje
Obsługa posprzedażowa