Wydarzenie: Mów, gdy niebezpiecznie milczeć –...
Wydarzenie: Mów, gdy niebezpiecznie...
Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

„Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży z elementami strategii na czas kryzysu. Jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i dzięki temu sprzedawać więcej?”

27 października 2020 @ 09:00 - 16:00

SZKOLENIE – LISTA ZAMKNIĘTA. PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA NA LISTĘ REZERWOWĄ.

 

CENTRUM SZKOLENIOWO-DORADCZE Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu zaprasza na szkolenie pt.:

„Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży z elementami strategii na czas kryzysu. Jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i dzięki temu sprzedawać więcej?”

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Termin szkolenia LISTA ZAMKNIĘTA. PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA NA LISTĘ REZERWOWĄ – (wtorek, 27 października 2020 r. w godzinach 9:00-16:00)

Cele szkolenia:

  • Poznanie najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów i zwiększania efektywności sprzedaży.
  • Nabycie umiejętności wykorzystania osiągnięć psychologii w procesie sprzedaży.
  • Poznanie metod zapewniających powtarzalność i przewidywalność wyników sprzedażowych.

Odbiorcy szkolenia:

  • Właściciele firm, menedżerowie zespołów sprzedażowych i osoby na co dzień zajmujące się sprzedażą.

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Prowadzący: Izabela i Mariusz Białczyk, współwłaściciele i trenerzy w Instytucie Szkoleń i Rozwoju Copernicus w Toruniu. Praktycy biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży w segmencie B2B zdobytym w pracy w firmach polskich i koncernach międzynarodowych. Wykładowcy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Certyfikowani trenerzy biznesu. Na co dzień szkolący firmy polskie i korporacje międzynarodowe oraz agencje rządowe z zakresu efektywnej sprzedaży, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji, wystąpień publicznych i efektywności osobistej.

Miejsce szkolenia: Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu, ul. Skłodowskiej-Curie 41, Toruń, sala konferencyjna na poziomie -1

Koszt:

100,00 zł netto (123,00 zł brutto) dla firm zrzeszonych w IPH w Toruniu
300,00 zł netto (369,00 zł brutto) dla firm niezrzeszonych w IPH w Toruniu

Cena szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe oraz lunch.

 

Aby wziąć udział w szkoleniu należy uzupełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

LISTA ZAMKNIĘTA. PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA NA LISTĘ REZERWOWĄ

 

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży z elementami strategii na czas kryzysu. Jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji i dzięki temu sprzedawać więcej?

1. Pewność siebie i partnerstwo w relacjach z Klientem

Sprzedawca czy partner w biznesie?
Budowanie trwałych relacji biznesowych w czasie kryzysu
Jak wykorzystywać mocne strony osobowości sprzedawców w kontaktach z klientami?
Mój produkt, moja usługa – co ją wyróżnia i czym mogę wygrać z konkurencją
Czy asertywność w kontaktach biznesowych się opłaca?

2. Jak znaleźć i pozyskać nowych Klientów. Jak utrzymać relacje z Klientami istniejącymi?

Jak zdobyć nowych Klientów – skuteczne sposoby docierania do nowych Klientów. Jak maksymalizować efekty swoich działań akwizycyjnych?
Zimne telefony – jak uniknąć błędów i zwiększyć szanse na sprzedaż?
Techniki angażowania Klientów przez telefon z użyciem metodologii Smart Call
Model AIDA w sprzedaży telefonicznej
Typologia Klientów w oparciu o osobowość – jak zdiagnozować z jakim Klientem mamy do czynienia i jak budować relacje sprzedażowe z Klientami o określonym typie osobowości
Dobre praktyki obsługi Klientów istniejących.

3. Skuteczne działania sprzedażowe w czasie kryzysu

Dlaczego podczas kryzysów powstają najsilniejsze marki?
Kryzys dla Twojej Firmy – jak zagrożenia przekuć w szanse?
Co zrobić, żeby zbudować trwałe przewagi konkurencyjne?
• Jak dostosować model obsługi i sprzedaży do zmian w potrzebach i zachowaniach klientów?
• Jak wdrożyć alternatywne i dodatkowe kanały sprzedaży dla Twojego biznesu.
• Wyjątkowo efektywny model pracy sprzedawców oparty na prostych, powtarzalnych aktywnościach.
Customer Experience Management (Zarządzanie Doświadczeniami Klientów).
• Jak budować pozytywne doświadczenia Klienta z Twoją marką?
• CEM jako niezbędny element budowania lojalności klientów.

4. Profesjonalny proces sprzedażowy

Budowanie relacji i zaufania
Badanie potrzeb i znalezienie motywacji zakupowej
Przedstawianie oferty językiem korzyści
Radzenie sobie z obiekcjami
Efektywne zamykanie sprzedaży
• rozpoznawanie sygnałów zakupowych werbalnych i niewerbalnych
• najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
Dosprzedaż usług/produktów
Pożegnanie
• kontraktowanie następnych kontaktów
• rekomendacje
Obsługa posprzedażowa

Szczegóły

Data:
27 października 2020
Godzina:
09:00 - 16:00

Miejsce wydarzenia

Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu
ul. Skłodowskiej-Curie 41
Toruń, 87-100 Poland
+ Google Map