Wydarzenie: Jak bez stresu rozliczyć subwencję...
Wydarzenie: Jak bez stresu...
Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Jak bez stresu rozliczyć subwencję z PFR – WEBINAR – ZAPISY ZAKOŃCZONE!

26 listopada @ 09:00 - 11:00

UWAGA! ZAPISY NA WEBINAR ZOSTAŁY ZAKOŃCZONE. 

CENTRUM SZKOLENIOWO-DORADCZE

Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu

zaprasza na webinarium pt.: „Jak bez stresu rozliczyć subwencję z PFR”

Cele webinarium:

Uzyskanie informacji dotyczących zasad prawidłowego rozliczenia subwencji z PFR.

Odbiorcy webinarium:

Księgowe oraz inni Przedstawiciele przedsiębiorców zainteresowani uzyskaniem informacji na temat zasad prawidłowego rozliczenia subwencji w PFR.

Prowadzący: Beata Boruszkowska – Przedsiębiorca, księgowa, analityk i trener biznesu. Od roku 1997 związana z rachunkowością, od 2006 r. właściciel Biura Rachunkowego. Od roku 2010 aktywny członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz  sygnatariusz Kodeksu Zawodowej Etyki w Rachunkowości, od 2017 roku członek Stowarzyszenia Współpracujących Biur Rachunkowych.

Miejsce webinarium: webinarium będzie realizowane online przy pomocy narzędzia, do którego link wyślemy uczestnikom

W PROGRAMIE WEBINARIUM:

  1. Na co mogą być przeznaczone środki z PFR?
  2. Warunki umorzenia subwencji PFR.
  3. Co to znaczy wykazać „stratę gotówkową”?
  4. Jak ustalić liczbę zatrudnionych?
  5. W jakich sytuacjach trzeba będzie zwrócić środki z subwencji?
  6. Czy otrzymane środków z PFR podlegają kontroli?

 

Koszt: 50,00 zł netto (61,50 zł brutto)

              0,00 zł netto (0,00 zł brutto) dla członków IPH w Toruniu

Szczegóły

Data:
26 listopada
Czas:
09:00 - 11:00

Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – Poddziałanie 1.4.2 – Wsparcie MŚP poprzez instytucje otoczenia biznesu. Informacja o celach projektu, planowanych efektach, jego wartości i wkładu Funduszy Europejskich znajduje się TUTAJ.