Poznaj dostępne narzędzia do automatyzacji procesu komunikacji z potencjalnymi klientami. Dzięki czemu nawet jednoosobowa działalność może konkurować z całym działem marketingu, przy ograniczonych środkach na promocję.
W trakcie tego spotkania poznasz możliwe automatyzacje w obszarach:
– publikacji postów na wiele kanałów social media za pomocą jednego prostego formularza,
– proces edukacji klientów na temat produktu lub usługi z wykorzystaniem marketing automation,
– gotowe scenariusze lejków sprzedażowych,
– zamknięcie sprzedaży w wersji z udziałem handlowca lub online.
KIEDY: 19 maja 2022 r. 13:00 – 15:00
GDZIE: Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu ul. Marii Skłodowskiej-Curie 41a
KOSZT: Firmy Członkowskie 0 zł, Pozostali Uczestnicy 150 zł netto
PROWADZĄCY:
Janusz Kamiński – CEO agencji marketingowej Trakido.
Łączy marketing i sprzedaż w jeden spójny obszar działania i wspiera firmy w tym obszarze. Jest jednym z pierwszych specjalistów marketing automation w Polsce. Od 12 lat związany z profesjonalnym rynkiem reklamowym. Współpracował z trzema największymi agencjami reklamowymi w naszym kraju. Specjalizuje się w zaawansowanych kampaniach marketingowych opartych o analizę zachowań użytkowników na serwisach www. Pomagał wdrażać najlepsze rozwiązania w tym obszarze m.in. dla takich marek jak: BZ WBK-Aviva, Tatuum, Łukasz Milewski, Budlex, Międzynarodowe Targi Poznańskie czy Implant Masters Poland.
ZAPISY:
Form is deprecated, please contact the webmaster to upgrade this form.