Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych dla biznesu

Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych dla biznesu
6 lis 2018 10:00 do 14:00

Od 18 kwietnia 2019 roku, firmy biorące udział w zamówieniach publicznych będą mogły przesyłać elektroniczne faktury do urzędów za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF).
Każda firma, realizująca zamówienia publiczne, będzie musiała posiadać konto na Platformie.

JAKI JEST CEL SZKOLEŃ?
- omówienie zmian w prawie, dotyczących przesyłania faktur wystawianych w ramach zamówień publicznych (18 kwietnia 2019 roku wchodzi w życie ustawa o fakturowaniu elektronicznym)
- przedstawienie zasad działania Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) - przygotowywanej przez Instytut Logistyki i Magazynowania z Poznania na zlecenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
-  instruktaż jak przygotować firmę do wdrożenia fakturowania elektronicznego przy realizacji zamówień publicznych

KOGO ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU?
- wykonawców zamówień publicznych  (firmy dostarczające usługi lub towary do urzędów)
- dostawców rozwiązań informatycznych dla administracji


KOSZTY i REJESTRACJA
Udział w szkoleniach jest bezpłatny.
Uczestników obowiązuje rejestracja za pośrednictwem strony
http://efaktura.gov.pl/szkolenia.
W celu zapisania się na szkolenie należy wypełnić i przesłać dostępny online -->  
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia przyjmowane będą wg kolejności ich nadsyłania.

Szkolenie odbędzie się w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2,  87-100 Toruń

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
www.efaktura.gov.pl
T: + 61 666 48 01
M: milena [dot] rozwalkaatilim [dot] poznan [dot] pl ()