
Od 18 kwietnia 2019 roku, firmy biorące udział w zamówieniach publicznych będą mogły przesyłać elektroniczne faktury do urzędów za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF).
Każda firma, realizująca zamówienia publiczne, będzie musiała posiadać konto na Platformie.
JAKI JEST CEL SZKOLEŃ?
- omówienie zmian w prawie, dotyczących przesyłania faktur wystawianych w ramach zamówień publicznych (18 kwietnia 2019 roku wchodzi w życie ustawa o fakturowaniu elektronicznym)
- przedstawienie zasad działania Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) - przygotowywanej przez Instytut Logistyki i Magazynowania z Poznania na zlecenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
- instruktaż jak przygotować firmę do wdrożenia fakturowania elektronicznego przy realizacji zamówień publicznych
KOGO ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU?
- wykonawców zamówień publicznych (firmy dostarczające usługi lub towary do urzędów)
- dostawców rozwiązań informatycznych dla administracji
KOSZTY i REJESTRACJA
Udział w szkoleniach jest bezpłatny.
Uczestników obowiązuje rejestracja za pośrednictwem strony http://efaktura.gov.pl/szkolenia.
W celu zapisania się na szkolenie należy wypełnić i przesłać dostępny online --> FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia przyjmowane będą wg kolejności ich nadsyłania.
Szkolenie odbędzie się w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
www.efaktura.gov.pl
T: + 61 666 48 01
M: milena [dot] rozwalkailim [dot] poznan [dot] pl ()