Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych dla biznesu i administracji.

Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych dla biznesu i administracji.
25 wrz 2018 9:30

 

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wraz z Instytutem Logistyki i Magazynowania z Poznania zapraszają do udziału w bezpłatnym seminarium pt. „Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych dla  biznesu i administracji”, które odbędzie się 25.09.2018 r. w Toruniu w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko – Pomorskiego.

JAKI JEST CEL SEMINARIUM?
- omówienie zmian w prawie, dotyczących przesyłania faktur wystawianych w ramach zamówień publicznych (18 kwietnia 2019 roku wchodzi w życie ustawa o fakturowaniu elektronicznym)

- przedstawienie zasad działania Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) - budowanej na zlecenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
-  instruktaż jak przygotować instytucję publiczną lub firmę do wdrożenia fakturowania elektronicznego przy realizacji zamówień publicznych
KOGO ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU?
- zamawiających w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (administracja publiczna),
- wykonawców zamówień publicznych  (firmy dostarczające usługi lub towary do urzędów)
- dostawców rozwiązań informatycznych dla administracji


KOSZTY i REJESTRACJA
Udział w seminarium jest bezpłatny, uczestników obowiązuje rejestracja za pośrednictwem strony
http://efaktura.gov.pl/szkolenia.
W celu zapisania się na seminarium należy do dnia 18.09.2018 r. wypełnić i przesłać
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Program - tutaj

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
www.efaktura.gov.pl
T: + 61 666 48 01
M: milena [dot] rozwalkaatilim [dot] poznan [dot] pl ()