Wydarzenie: Mów, gdy niebezpiecznie milczeć –...
Wydarzenie: Mów, gdy niebezpiecznie...

Zapraszamy na giełdę POLISHOPA On-Line Business Match 21- 22 września 2020 r.

Napisane 20 sierpnia, 2020

Termin: 21-22 września 2020 r.

Godziny: 9:00 – 18:00

Formuła: giełda kooperacyjna on-line: https://polishopa2020.b2match.io/

Organizator: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., SHOPA Sp. z o.o. oraz Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Proces rejestracji odbywa się w języku angielskim.

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. serdecznie zaprasza przedsiębiorców, ekspertów, specjalistów, entuzjastów i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem metod Design Thinking* oraz Service Design** w tworzeniu innowacyjnych produktów i usług, poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań, czy projektowaniu usług zorientowanych na użytkownika do udziału w Międzynarodowej Giełdzie Kooperacyjnej POLISHOPA On-Line Business Match 2020, towarzyszącej tegorocznej Konferencji POLISHOPA Design Thinking, która odbędzie się w formie wirtualnej.

W celu zapisania się na Giełdę Kooperacyjną należy:

  • do dnia 17.09.2020 r. zarejestrować firmę za pośrednictwem systemu: https://polishopa2020.b2match.io/signup
  • utworzyć konto firmowe;
  • zalogować się do systemu za pośrednictwem linka otrzymanego na podany wcześniej adres mailowy;
  • należy uzupełnić profil firmowy o propozycję współpracy w zakresie oferty produktu, usługi, projektu, inwestycji czy zapotrzebowania na konkretny rodzaj porozumienia;
  • wybrać partnerów do rozmów biznesowych.

Udział w Giełdzie Kooperacyjnej POLISHOPA On-Line Business Match jest BEZPŁATNY a dla wszystkich zarejestrowanych bezpłatny jest również dostęp na konferencję POLISHOPA Design Thinking Conference.

Więcej informacji udziela:
Magdalena Frank
tel. 56 699 55 25
e-mail: magdalena.frank@tarr.org.pl

*design thinking – (myślenie projektowe) to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.

**service design – (projektowanie usług) to tworzenie nowych i optymalizacja istniejących usług we wszystkich wymiarach: modelu biznesowego, komunikacji, procesów biznesowych, procesów interakcji klienta z firmą – wszystko w podejściu zorientowanym na użytkownika.