Wydarzenie: Podatkowe aspekty prowadzenia biznesu i...
Wydarzenie: Podatkowe aspekty prowadzenia...
Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Podatkowe, procesowe i organizacyjne wyzwania dla przedsiębiorstw. Automatyzacja procesów w firmach.

7 lutego @ 13:00 - 15:00

Podatkowe, procesowe i organizacyjne wyzwania dla przedsiębiorstw. Automatyzacja procesów w firmach.

Data: 7 lutego 2024 r. (godz. 13:00 – 15:00)

Gdzie: Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu, ul. Sportowa 18-20. Budynek IBCL, IV piętro.

Zapraszamy na szkolenie „Podatkowe, procesowe i organizacyjne wyzwania dla przedsiębiorstw. Automatyzacja procesów w firmach”, które jest nieocenioną okazją do zgłębienia wiedzy na temat automatyzacji procesów biznesowych, również w kontekście nieuniknionych zmian związanych z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF).

W obliczu przesunięcia terminu obowiązkowego wdrożenia KSeF, nasze szkolenie skupia się na przygotowaniu przedsiębiorstw do efektywnej automatyzacji procesów, niezależnie od ostatecznego terminu wprowadzenia KSeF. To idealny moment, aby zrozumieć i wykorzystać potencjał, jaki niesie ze sobą automatyzacja, zwłaszcza w kontekście przyszłych wymogów KSeF.

Co zyskasz uczestnicząc w szkoleniu?

  1. Wiedza o KSeF: Zdobędziesz podstawowe informacje o funkcjonalnościach KSeF oraz o tym, jak śledzić aktualizacje i nowe terminy wejścia systemu.
  2. Planowanie i przygotowanie: Nauczysz się, jak planować z wyprzedzeniem, aby uniknąć przyszłych komplikacji związanych z wdrożeniem KSeF.
  3. Automatyzacja procesów: Zrozumiesz, jak nadchodzące zmiany mogą być szansą na usprawnienie procesów w Twojej firmie, a nie tylko obowiązkiem.
  4. Praktyczne aspekty wdrożenia: Poznasz sposoby wdrażania nowego systemu w firmie, w tym kwestie techniczne związane z funkcjonowaniem w systemie oraz przygotowaniem firmy do zmian.
  5. Wykorzystanie technologii: Dowiesz się, jak wykorzystać systemy OCR i ERP do automatyzacji procesów, z naciskiem na systemy enova365 i SaldeoSmart.
  6. Strategie i rozwiązania: Eksperci przedstawią praktyczne rozwiązania i strategie przejścia z papierowego obiegu akceptacji faktur na system elektroniczny.

Dla kogo jest to szkolenie?

To szkolenie jest dedykowane dla właścicieli firm, menedżerów, specjalistów ds. finansów, księgowości oraz IT, którzy chcą zrozumieć i efektywnie wdrożyć automatyzację procesów w swoich organizacjach, minimalizując zakłócenia w codziennych operacjach.

Nie przegap tej wyjątkowej okazji do zdobycia wiedzy i umiejętności, które pozwolą Twojej firmie być gotową na przyszłe wyzwania, niezależnie od terminu wprowadzenia KSeF. Zapewnij sobie i swojej organizacji przewagę, przygotowując się już teraz.

Prowadzący:

  • Rafał Kośmicki CEO – COM@COM SP. Z O.O.

Prezes zarządu COM@COM. Od ponad 10 lat na czele 30-osobowej firmy, która z sukcesem konkuruje na rynku systemów ERP, szczególnie z enova365, co umocniło pozycję COM@COM wśród 5 najlepszych firm wdrożeniowych w tej branży. Jego bogate doświadczenie łączy praktyczne aspekty techniczne z głęboką wiedzą teoretyczną, co czyni go renomowanym ekspertem i szkoleniowcem w dziedzinie systemów ERP. COM@COM świadczymy również usługi konsultingu oraz szkoleń z obsługi poszczególnych modułów systemu ERP – w tym technicznego i merytorycznego wdrożenia KSeF u Klientów.

  • Patryk Oleszczuk, SaldeoSmart.

 

    Mikroprzedsiębiorstwo (1-9 zatrudnionych)Małe przedsiębiorstwo (10-49 zatrudnionych)Średnie przedsiębiorstwo (50-249 zatrudnionych)Duże przedsiębiorstwo (ponad 250 zatrudnionych)

    Szczegóły

    Data:
    7 lutego
    Godzina:
    13:00 - 15:00
    Kategorie Wydarzenie:
    ,