Wydarzenie: Mów, gdy niebezpiecznie milczeć –...
Wydarzenie: Mów, gdy niebezpiecznie...
Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Program lojalnościowy z elementami strategii marki – warsztaty stacjonarne 10.03.2022 r.

10 marca 2022 @ 11:00 - 15:00

Z niezrozumiałych przyczyn nie ma na rynku prawdziwych programów lojalnościowych, są tylko „punktowe”.

Podczas tego warsztatu to Uczestnicy tworzą fragmenty projektu programu lojalnościowego, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.

PROGRAM WARSZTATÓW:

  • Elementy strategii marki
    • Osobowość grupy docelowej
    • Persona marki
    • Pozycjonowanie marki
  • Cele strategiczne programu
    • Jaki jest cel, czyli z czego autorzy programu będą rozliczani
  • Warunki dołączenia do programu
    • Program lojalnościowy to nie program dla każdego. Jakie warunki brzegowe trzeba spełnić aby dołączyć do programu?
  • Content programu
    • Komunikacja marki w programie to najkrótsza droga do zaniku jego zainteresowaniem.
  • Interakcja
    • Sposoby skłaniania uczestników do interakcji z marką i z innymi uczestnikami programu,
  • Promocje w programie
    • Promocje selektywne, dostępne tylko dla uczestników programu,
  • CSR w programie
    • Zaangażowanie społeczne uczestników. Jaki typ pomocy jest właściwy dla tego programu?
  • Member Gets Member
    • Polecenia marki są najlepszym miernikiem lojalności. Jak przekształcić uczestników programu w ambasadorów marki?
  • Zamknięcie programu
    • Zamknięcie programu może nastąpić z różnych przyczyn. Warto zaplanować to aby nie zburzyć lojalności do marki.

Prowadzący: Maciej Tesławski

“Moim osobistym sukcesem jest to, że pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych. Pracowałem dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadziłem m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadziłem w życie program „Piska puszcza korzenie” dla Orlenu, który wzorowany był na podobnym programie „Karkonosze, pomóż proszę” dla JT International Tobacco. Pierwotny program pozwolił na zasadzenie 60 ha lasu w Karkonoszach, nie dając nic w zamian konsumentom poza certyfikatem udziału. Wprowadziłem na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco.

Jestem współzałożycielem Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Byłem też członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.”

ZAPISY:

Form is deprecated, please contact the webmaster to upgrade this form.

 

 

 

 

Szczegóły

Data:
10 marca 2022
Godzina:
11:00 - 15:00