Z niezrozumiałych przyczyn nie ma na rynku prawdziwych programów lojalnościowych, są tylko „punktowe”.
Podczas tego warsztatu to Uczestnicy tworzą fragmenty projektu programu lojalnościowego, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu.
PROGRAM WARSZTATÓW:
Prowadzący: Maciej Tesławski
“Moim osobistym sukcesem jest to, że pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych. Pracowałem dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadziłem m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadziłem w życie program „Piska puszcza korzenie” dla Orlenu, który wzorowany był na podobnym programie „Karkonosze, pomóż proszę” dla JT International Tobacco. Pierwotny program pozwolił na zasadzenie 60 ha lasu w Karkonoszach, nie dając nic w zamian konsumentom poza certyfikatem udziału. Wprowadziłem na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco.
Jestem współzałożycielem Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Byłem też członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.”
ZAPISY:
Form is deprecated, please contact the webmaster to upgrade this form.